gratis verzending + Niet goed, geld terug garantie

0
0
Subtotal: 0.00
No products in the cart.

Verzending & Bezorging

Wat zijn de verzendkosten?

Voor alle producten op Werkvrij geldt een gratis verzending. Voor het verzenden en bezorgen worden dus geen kosten in rekening gebracht. 

Hoe lang duurt de bezorging?

De levertijd verschilt per product en wordt daarom op iedere afzonderlijke productpagina aangegeven. Indien van de aangegeven levertijd wordt afgeweken dan zullen wij met je contact opnemen om dit door te geven. Je hebt dan nog altijd het recht om de bestelling te annuleren.

Welke verzenddienst wordt gebruikt?

Voor producten die uit voorraad worden geleverd maken wij gebruik van de bekende pakketdiensten, zoals DHL, UPS of PostNL. Nadat het pakket verstuurd is ontvang je van ons (wanneer beschikbaar) een track en trace nummer om in de gaten te houden wanneer bezorging zal plaatsvinden.

Voor producten die op maat moeten worden gemaakt, maakt onze leverancier gebruik van een eigen bezorgdienst. De chauffeur neemt telefonische contact op om ervoor te zorgen dat iemand thuis is om het pakket in ontvangst te nemen. 

Na iedere bestelling wordt door ons contact gezocht om de verzending en bezorging zo soepel mogelijk te laten verlopen.

Kan ik het afleveradres nog wijzigen?

Zo lang een product nog niet verstuurd is kan je het afleveradres nog wijzigen. Tijdens het bestellen is het ook mogelijk om een ander afleveradres in te voeren dat afwijkt van het factuuradres. 

Heb je nog vragen over het verzenden en leveren van producten?

Neem contact met ons op via sales@werkvrij.nl 

Scroll to Top